Media coreana: LGD Guangzhou 8.5 generazione LCD pianta prevede di mette à l'asta à a fine di u mese, BOE, TCL CSOT, Skyworth trè finalisti

A vendita di a fabbrica di display à cristalli liquidi (LCD) di LG Display in Guangzhou, Cina, hè in accelerazione. Si prevede chì si terrà una gara d'asta limitata in a prima metà di l'annu per trè cumpagnie cinesi è u negoziatore preferitu serà sceltu.

nutizie417

Sicondu i media coreani sedaily u 2 d'aprile, LG Display hà decisu di vende a so fabbrica LCD di Guangzhou (GP1 è GP2) per via di una transazzione d'asta, è prevede di fà offerte d'asta à a fine di stu mese. Trè cumpagnie, cumprese BOE (BOE), TCL CSOT è Skyworth, sò state preselezionate. Queste cumpagnie cinesi anu recentemente iniziatu un travagliu di due diligence lucale cù i cunsiglieri d'acquisizione. Un insider di l'industria sudcoreana hà dettu: "U prezzu hè previstu di circa 1 trilione di won (5,35 miliardi di yuan), ma u prezzu di vendita puderia esse più altu se a cumpetizione trà e cumpagnie s'intensifica".

Cunsiderendu a natura di l'industria di l'equipaggiamenti cù costi di ammortamentu elevati, u venditore prevede di accelerà u prucessu di cunsulidazione cummerciale di e cumpagnie cinesi chì anu dichjaratu l'acquisizione di a pianta in un annu da a firma di l'accordu di compra di azzioni (SPA). E cumpagnie sò ancu cunnisciute per avè una grande stima di a tecnulugia LCD di LG Display. LG Display hà cercatu di vende a so unica pianta di pruduzzione di pannelli TV LCD restante, a pianta di Guangzhou, per liquidà a so attività LCD è cambià u so mudellu cummerciale à OLED. A pianta naziunale di TV LCD in Corea di u Sud hà finitu a pruduzzione in u 2022.
L'usina di Guangzhou hè una joint venture 70:20:10 trà LG Display, Guangzhou Development District è Skyworth. A capitalizazione hè di circa 2,13 trilioni di KRW (11,4 miliardi di RMB) è l'investimentu hè di circa 4 trilioni di KRW (21,4 miliardi di RMB). A pruduzzione di massa hè cuminciata in u 2014 cù una capacità finu à 300.000 unità à u mese. Attualmente, u so livellu operativu hè di 120.000 fogli à u mese. Produce principalmente televisori LCD di 55, 65 è 86 pollici.
In u mercatu di i televisori LCD, l'imprese chinesi occupanu a maiò parte di u mercatu mundiale. L'impresa lucale hà l'intenzione di espande e so economie di scala acquistendu a fabbrica di Guangzhou. Siccomu ùn ci hè micca investimentu in l'espansione di e nuove installazioni di televisori LCD (CAPEX), l'acquistu di l'attività di un'altra impresa hè u modu u più veloce per assicurà a capacità. Per esempiu, l'acquistu da BOE espanderà a quota di mercatu LCD (per zona) da u 27,2% in u 2023 à u 29,3% in u 2025. A fabbrica di Guangzhou hè cunsiderata un attivu attraente perchè hà clienti di e principali marche di televisori mundiali cum'è Samsung Electronics, LG Electronics è Sony.
I prezzi di i pannelli LCD sò calati in l'ultimi anni, cù LG Display chì hà registratu deficit di più di 2 trilioni di won (10,7 miliardi di dollari) sia in u 2022 (-2,085 trilioni di won, o 11,15 miliardi di dollari) sia in u 2023 (-2,5102 trilioni di won, o 13,43 miliardi di dollari). U rapportu di debitu consolidatu hè peghjuratu da u 215,3 per centu in u 2022 à u 307,7 per centu in u 2023. À u quartu trimestre di l'annu scorsu, l'indebitamentu nettu era di 13,366 trilioni di won (71,5 miliardi di RMB).
Da u puntu di vista di LG Display, se a vendita hè cumpletata à un prezzu mediu-altu di 1 trilione di won, averà accessu à fondi d'investimentu per migliurà a so struttura finanziaria è aumentà a cumpetitività di a so attività OLED. À u cuntrariu di i cuncurrenti cum'è Samsung Display è BOE, LG Display si cuncentra nantu à l'OLED di piccula è media dimensione di sesta generazione, è u so pianu d'investimentu per a linea di ottava è sesta generazione hè statu rinviatu unu per unu. Prublemi finanziarii per via di deficit. Di i 1,2924 trilioni di KRW (6,9 miliardi di RMB) di fondi raccolti per via di l'aumentu di capitale versatu à l'iniziu di quest'annu, hè statu decisu di utilizà circa 400 miliardi di KRW (2,14 miliardi di RMB) per cumplementà l'investimentu esistente in a linea di pruduzzione di pannelli di sesta generazione.
A Generazione 8.6 hè una linea di pruduzzione dedicata à schermi di medie è grande dimensioni cum'è TV, monitor è tablet PC. Sè u sustratu di vetru per a fabricazione di OLED hè aumentatu da l'investimentu di Gen 6 à Gen 8.6, e fonti di LG Display anu dettu: "Cunsidereremu e prospettive di u mercatu è a forza finanziaria prima di piglià una decisione".
Sicondu un rapportu recente di a sucietà di ricerca di mercatu UBI Research, u mercatu di e tablette di quest'annu duveria cresce da sei à sette volte rispetto à l'annu scorsu, postu chì l'iPad d'Apple, chì duveria esse liberatu quest'annu, hà decisu di esse dotatu di OLED. L'avvene pare ancu luminosu, cù e spedizioni di tablette OLED chì devenu cresce à un ritmu mediu annuale di 24,1%, da 12 milioni di unità quest'annu à 28,4 milioni di unità entro u 2028. Da a perspettiva di e cumpagnie OLED, questa hè una situazione in a quale anu bisognu d'investisce aggressivamente. Kim Jong-bae, un ricercatore di Hyundai Motor Securities, spiega: "Ci vole circa dui anni per custruisce una fabbrica [OLED], dunque LGD deve cumpletà u so investimentu entro l'iniziu di u 2026 per i testi".

Traduttu da: https://m.sedaily.com/


Data di publicazione: 17 d'aprile di u 2024